Litchfield National Park

6 augustus 2015 - Litchfield Park, Australië

Gelukkig, vandaag eventjes een beetje WiFi ontvangst op de camping bij Darwin. Ja hoor, hart kamperen hebben we nu weer bijna helemaal onder de knie. Tinne zet al zelf de tenten open op het dak, Bruno laadt alles uit en probeert onze barbecue aan te krijgen ( koppeling met de gas niet simpel) en Nele helpt bij de afwas. Ook het rijden met onze gote campervan, langs de linkerkant van de weg met het stuur rechts, begint te lukken. Wat hebben we reeds uitgespookt ? Wel, we bezochten het Litchfield National Park (zwemmen en wandelen bij de waterval, kangoeroetjes gezien alsook een guana (soort varaan), allerlei vogels en vlinders) en bezochten de Mindell Beach market in Darwin en genoten daar samen met 100den andere fans van de zonsondergang, heel mooi! Morgen enkele kilometers verslinden naar Jabiru in het grootste Nationale Park van Australië, Kakadu NP. Salt water crocodiles (salties), here we come :-)

1. Katleen:
    6 augustus 2015
    Leuk bericht, indien genoeg WIFI willen we foto's van de campingcar ! Take care!
  2. Gerda:
    9 augustus 2015
    Toch wel een hele aanpassing...leven in een camper,links rijden en rechts het stuur...lijkt me niet evident maar hoort eenmaal bij"explore the world". Geniet ervan en hou het veilig.X